CZ BMI

Nepromokavé oblečení do deště  Špičkové certifikované nesmeky s hroty z karbidu wolframu, s podobnou tvrdostí jako diamant, díky které mají minimálně 10x delší životnost oproti ocelovým hrotům a nekloužou ani po letech používání i na namrzlých kamenech a dlažbě.

Masážní sprcha Alexejeva  Unikátní hydromasážní sprcha pro každodenní účinnou masáž v pohodlí domova k léčbě civilizačních a chronických onemocnění jako například křečových žil, celulitidy, bolesti hlavy... Možnost až 40 dní testování zdarma.

Zákaznická linka: 776 241 117

Nepromokavé cyklo oblečení
    Membránové oblečení
    Oblečení do deště

Vyhledat oblečení

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/doc/www.dodeste.cz/www/libraries/joomla/filter/input.php on line 652

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/doc/www.dodeste.cz/www/libraries/joomla/filter/input.php on line 654

Nepromokavé materiály

• Membránová látka používaná firmou Rainshield u nepromokavého oblečení O2 3Flow™ pro denní používání a je právem označováno přívlastkem Profi. Jeho svrchní část je tvořena látkou z tkaného polyesterového vlákna, která mimo vysoké pevnosti a odolnosti proti otěru, poskytuje tomuto oblečení i excelentní tepelně-izolační vlastnosti.

• Oblečení O2 Rainwear™ a Frogg Toggs™ z materiálu 3M's Microporous Film™ je trvale nepromokavé a vysoce prodyšné, lehké, větruvzdorné, skladné a přitom cenově neuvěřitelně dostupné svrchní oblečení.

Poštovné

Nepromokavé oblečení - poštovné zdrama

Při nákupu nad 2000,- Kč je poštovné ZDARMA!

Testimonials

Šurkala Milan
4. 12. 2009, 19:23
Dobrý den,

jak jsem slíbil, chci se podělit ze zkušenostmi s Vaším výrobkem. Už asi dva měsíce vlastním cyklovětrovku Profi 9011 a viděl bych to asi takto.

Předně spokojenost sama a myslím, že nejlepší věc, co jsem dosud měl. Velice dobrý poměr cena/výkon (vlastnosti). Jezdil jsem v ní více hodin v dešti a zatím nepromokla. Teploty vzhledem k ročnímu období říjen, listopad od +14°C do – 3°C , zvládla v pohodě, jen bylo třeba přidat jednu vrstvu v chladnějších dnech pod bundu. Při extrémní zátěži (cyklovýlet na Lysou horu 1323m.n.m v Beskydách) samozřejmě k zapocení pod bundou došlo (měl jsem pod ní jen triko Moira), ale ve větrných úsecích pod vrcholem jsem neměl znatelný pocit chladu, navzdory vlhkosti na těle, potažmo pod bundou a to byly 3 °C nad nulou. Rovinaté trasy při rekreačním tempu bunda zvládá bez vyvolání vlhkosti, hlavně se nesmí zapomenout na regulaci výšky dopnutí zipu pod krkem a na větrací zipy v podpazuší. Dál bych rád ocenil skladnost, dá se srolovat do fakt malých rozměrů.

Jedinou nevýhodou větrovky je to, že nemá boční kapsy. V chladných dnech při pěších přesunech chybí možnost skrýt ruce do tepla, jinak by byla velice univerzální na využití i na jiné účely než cykloturistika.

A ještě malý detail, to ale nemá z „provozem“ nic společného. Na bundě je vyobrazené jediné logo a to - O2 a už jsem měl dotazů, zda to není nějaký reklamní vzorek firmy Telefónica O2. Tady je to spíče na Vás – myslím, že mít tam logo třeba PROFI by bylo vhodnější, než dělat reklamu někomu jinému, byť je reflexní, těžko někomu vysvětlovat, že to je značka toho, že ta bunda dobře zvládá „dýchání“, nesportovcům to stejně nic neříká.

Zdraví

Šurkala Milan, krtek"zavináč"cyklobanda.com

Vysvětlení dovozce k logu O2

Toto logo opravdu nijak nesouvisí s naším telekomunikačním operátorem, tato podobnost je čistě náhodná a logo také jinak vypadá... V USA je tato celoevropsky působící společnost prakticky neznámá a tudíž logicky podobnost log americkému výrobci vůbec nevadí (ani o ní nevěděl, než jsme jej na ni upozornili). Takže je to na Vás, zda-li pouze vzdálená podobnost loga O2 s logem našeho zdaleka ne všemi "milovaného" operátora Vás odradí od koupi na našem trhu výjimečně kvalitní ultraskladné a lehké větrovky!
Petr Friedmann
26. 11. 2009, 12:21
Dobrý den,

v příloze posílám fotky z mého cyklo-pobytu na Novém Zélandu, kvůli kterému jsem si před 4 lety koupil Vámi prodávanou cyklovětrovku "Profi". Ta ovšem alespoň na této dovolené zapůsobila jako účinný preventivní "odpuzovač deště", takže nám nakonec vůbec nepršelo a její nepromokavost jsem tak mohl vyzkoušet k mé stoprocentní spokojenosti až při mých četných jízdách na kole v Čechách i jinde. Cykllovětrovku "Profi" jsem si velmi oblíbil a používám jí i při svých jízdách na kole do práce a také jsem ji s dobrým pocitem doporučil a i koupil některým svým kamarádům a přátelům.

S pozdravem a přáním mnoha dalších spokojených zákazníků.

Petr Friedmann, spolumajitel autosalonu AUTO ELSO s.r.o.,

friedmann.sen"zavináč"auto-elso.cz, www.auto-elso.cz

Milan Kubec
9. 11. 2009, 20:49
Dobry den,

v květnu-červnu jsme u vás osobně zakoupili cyklistický a motoristický komplet "DOPRAVA" OD FROGG TOGGS v barvě New khaki, viz foto v příloze kvůli barvě.

Jsem s ním spokojen, splnil očekávání, akorát by mohl být pevnější ve švech (roztrhl jsem kalhoty při zvedání nohy a následně zalepil-nic se neděje).

Chtěl bych jej objednat i pro rodinu a to 2x ve velikosti ,,S,, a 2x ,,M,,. Předem děkuji za kladné vyřízení, prosím hlavně dodržet tu barvu, zboží pošlete na dobírku. Předem děkuji.

S pozdravem

Milan Kubec, DOBRUŠKA, milan.kubec"zavináč"dobruska.cz

Kamila Hnyková
28. 10. 2009, 22:32
Pěkný den z Barrandova!

Nepodařilo se mně pořídit fotky z pláštěnkou v Alpách (nepršelo a fotky za sluníčka se nepovedly), posílám tedy přes úschovnu alespoň pár záběrů z děčínské cyklostezky.ráda se podělím o dobré zkušenosti. Aspoň přidám do kolekce další způsob použití. Bunda se osvědčila i při pohybu, měla jsem jen mokrá záda, ale to hlavně díky neforemnému batohu. Fotky jsem nijak neupravovala - při zvětšení jsou docela zřetelně vidět kapky na kapuci a rukávech. Ráno jsme s deštěm vůbec nepočítali (podle předpovědi měly dorazit přeháňky až večer), takže jsem si nepřibalila nepromokavé kalhoty, které po 5 letech používání stále dobře slouží. Zatím tedy s novými nepočítám, v každém případě děkuji za nabídku. Nevím, jak by bunda dopadla po pádu, jestli by přežila i skluz po asfaltu. Naštěstí jsme asi po 2 km v dešti dojeli k nádraží, kde náš výlet v poledne skončil. Slávu 3Flow Performance budu šířit dál.

Jestli máte ve svém okolí horomily, mám pro Vás jeden tip na vánoční dárek: http://www.suryaschool.org/?p=524&cat=1

S přáním pěkného deštivého podzimu (aby k Vám počasí přilákalo zákazníky)

Kamila Hnyková, khnykova"zavináč"centrum.cz , www.hnykovi.ic.cz

MVDr. František Pokorný
23. 9. 2009, 14:19
Dobrý den,

jak jsme se domluvili tak i činím a po návratu z naší cesty Vám posílám pár zkušeností a připojuji i pár fotek.

V období od 1. do 20. 9. jsme putovali na kolech po středověké poutní cestě do Santiaga de Compostello a dále na mysy Fisterra a Muxia-tzv. Až na konec světa.

Na cestu jsme vyrazili od Atlantiku z Francouzského Biarritzu a na poutní trasu se napojili u Francouzsko-Španělských hranic v Sain Jean de Pied de Port. Již na cestě z Biarritzu nás zastihl déšť a tak jsme vytáhli naše žluté oblečky. Po cestě přes Pyreneje nás zase dobře ochránili před větrem.Po cestě jsme je využili snad každý den a tak měly stálé místo na vršku brašen aby byly dobře přístupné.Velmi jsme ocenili jejich prodyšnost což bylo velmi důležité v Leonských horách, kde jsme střídali výjezdy a sjezdy a mohli jsme mít větrovky stále na sobě aniž bychom byli nadměrně spocení.

Nejvíce nám však pomohly při jízdě na mys Muxia a dále směrem na La Coruňu, kde nás zastihl deštivý den a prakticky od 9.00 do 18.00 jsme jeli stále v dešti. V ten den jsme asi museli obyvatelům místních vesnic a městeček připadat jako protichemická jednotka na přesunu( celí v žlutých kombinézách). Nám však velmi pomohly a po příjezdu do hostelu jsme byli pod žlutým oblečením po celodenním dešti jen lehce zvlhlí.

Mám-li tedy shrnout své zkušenosti jsou následující: Větrovky( všichni vlastníme komplet "Doprava") výborně chrání proti větru a výhodou je jejich prodyšnost. Výborně chrání i proti dešti a jen po dlouhodobé jízdě v prudkém dešti propustí trochu vlhkosti.Výhodou je však že stále zůstává zachována jejich prodyšnost.Kalhoty jsme nasazovali více.méně jen v dešti a velmi jsme ocenili, že i když jsme měli sedlo mokré a pršelo ,naše pozadí byla stále v suchu.V průběhu cesty jsme přišli i na dobré termoizolační vlastnosti a tak jsme komplety někdy oblékali i na noc na spaní-když jsme spali ve stanu nebo pod "širákem".

Trochu problém byl s šíří nohavice, které jsme museli pro jízdu na kole stahovat páskem či klipsnami aby se nechytaly do řetězu. Rovněž nás trochu překvapila velikost kalhot, která dle mého názoru neodpovídá stejně značené velikosti bund. Na druhou stranu není rozhodně na závadu pokud kalhoty sahají až nad pupek-člověk je nemá na parádu.Dalším menším nedostatkem je šňůrka v límci větrovky(stahující kapuci), která není nijak zajištěna a tak jsme ji museli několikrát navlékat zpět. Celkově jsme však s výrobky velmi spokojeni a doufáme, že nám budou sloužit ještě řadu let, zejména když se nám podaří opravit Vámi nabízeným lepidlem mírně poškozené- natržené povrchy na několika místech.

S pozdravem a s přáním dalších spokojených zákazníků

MVDr. František Pokorný, pokorny.mvdr"zavináč"centrum.cz

Petra Bučková
18. 8. 2009, 15:38
Vážení dodešťáci,

posílám letní fotku z Islandu.Moc jsem se nefotila, takže výjimečně mám fotku od někoho, takže vám ji můžu poslat.

Že jsem oblek využila? To teda jo. Obstál ve sněhu a dešti a taky ve větru. A je velmi lehký a skladný. Takže investice nelituji. Měla jsem i jeden den srovnání. Šla jsem impregnované bundě větrovce dobré značky a v poledne už mi nebylo veselo – vítr s drobným deštěm vytvořil skvělou kombinaci, která se dostala všude. Večer mi bylo dost zima a zvolila jsem tedy na stejné počasí druhý den variantu svého oblečku vínového – a došla jsem suchá. Teda jen do doby, než jsem se jala zdolat brod rozvodněné řeky džípem a ten se utopil a já musela jsem do té ledové vody skočit...ale i pak oblek docela rychle vyschl a voda se pod kalhoty nedostala tak rychle, aby se mi úplně zničil mobil, než jsem se vyhrabala z řeky.

Jediné, co mi teda chybí, je nějaká, jakákoli, kapsa.

Tož, díky za tehdejší rychlé vyřízení poste-restante a zdravím.

Petra Bučková, petrabuckova"zavináč"centrum.cz
Lenka Syslová
18. 8. 2009, 11:37
Dobrý den, posílám vám slíbenou fotografii, je z cyklovýletu ze Šumavy. Žlutou "Cyklovětrovku Profi" jsem si velmi oblíbila a pokud někam vyjíždím na kole, tak si ji beru vždy s sebou. Od té doby, co ji mám, mě na kole pořádný déšť zastihl jen několikrát ( a obstála na výbornou :-), ale oblékám si ji téměř každý den k večeru, když začíná být venku horší viditelnost. Větrovka budí velkou pozornost a zaručeně si ji každý řidič všimne. Na cyklovýlety s sebou vozím i větrovk

u z kompletu příroda, která se zase víc hodí do přírody a využívám ji nejen jako ochranu před deštěm a větrem (navíc i zahřeje), perfektní je před komáry, je fajn maskovací a dokonce jsem ji využila pro vytvoření stříšky svého provizorního bivaku v přírodě. Jinak je akorát velká teměř pro každého, takže slouží i jako náhradní pláštěnka.

Jedinou nevýhodou u žluté cyklovětrovky je nepřítomnost kapuce, která se teď už prodává u novější verze. Tak by se v dešti hodila.

Přeji vám, ať se vám daří a další spokojené zákazníky.

Lenka Syslová, Lenisyslova"zavináč"seznam.cz
F.Pokorný
18. 8. 2009, 10:36
Dobrý den,

v červnu jsem si od vás objednal větrovku "Doprava" po výborných zkušenostech s tímto produktem, jsem se rozhodl ještě přiobj. kalhoty a manželce celý komplet.

p.s.
Krátce po mojí první objednávce, mě přišla od Vás žádost o sdělení svých zkušeností s produktem a tak Vám nyní zasílám krátkou informaci.

Větrovku jsem obdržel skutečně do 2 dnů po objednávce a ještě tentýž týden jsem se zúčastnil cyklistického 24 hod závodu.Bylo to v období deštivých červnových dnů a z 24 hodin nám 22 hodin pršelo, ne-li lilo. Pláštěnka tedy přišla vhod a dá se říci že hned v úvodu prošla náročným testem.Nevěřil jsem příliš,že by mohla v tak náročných podmínkách zcela obstát, ale byl jsem velmi překvapen její spolehlivostí. Skutečně za celou dobu nepromokla a co je snad ještě výhodnější opravdu je prodyšná a tak na rozdíl od mých kamarádů jsem v ní mohl jezdit stále a nebyl jsem zapařený.

Od té doby jsem ji využil ještě několikrát vždy ke své spokojenosti.Na základě mých zkušeností a doporučení si další 2 moji přátelé koupili celý komplet a vyjeli s ním v dešti na "Stelvio" a další zakoupil pro sebe i manželku větrovky. No a já nyní přiobj. pro sebe kalhoty a pro ženu celý komplet.

Netušil jsem, že máte podn. dovolenou a tak bych Vás jen chtěl požádat o urychlené vyř. objednávky po dovolené, odlétáme totiž 1.9. s kolama na 1200 km dlouhou cykl. pouť do Španělska.

Děkuji

F.Pokorný, pokorny.mvdr"zavináč"centrum.cz
Gabriela Motlíčková
30. 7. 2009, 15:22
Pane Heydušku,

děkuji za Vaši snahu a rovněž věřím, že budeme s oblečením spokojeni.

O Vaší nabídce jsme se dozvěděli velkou náhodou. Na víkendovém cyklovýletu v Jeseníkách jsme se schovali před deštěm v jednom kiosku, když v prudkém lijáku dorazil neohroženě jiný cyklista. Samozřejmě ve vašem oblečení :-). Posvačil a vrhl se zpět do deště! Což nám nedalo, abychom se nezeptali v čem že je to vlastně oblečen..Obratem nám doporučil Vaše stránky :-))

Přeji hodně spokojených zákazníků a těším se na dodávku

Pěkný den

Gabriela Motlíčková, motlickova"zavináč"zidlochovice.cz
p. Babka
20. 7. 2009, 19:42
Dobrý den!

Plním slib o kvalitě Vámi dodaného zboží Kompletu Univerzál Extra..Jedním slovem PERFEKTNÍ!!! Vyzkoušel jsem ho na toulkách po horách, v lese na houbách i na kole. Hlavně chci poděkovat panu Marcelu Heyduškovi za dobře padnoucí velikost oblečku.Doporučil jsem Vás známým, ale je na nich jak se rozhodnou, já jsem nad míru spokojen!! Víc nemam co dodat,jen ať se Vám daří a mnoho spokojených zákazníků.

S pozdravem p. Babka, akbab"zavináč"seznam.cz
Lucie Kudrnová
29. 6. 2009, 08:07
Přeji pěkný den,

v sobotu jsme se vrátili z dovolené, tak se dnes dostávám k vyřízení mailů. Oblečení do deště jsme opravdu hojně využili, občas poprchávalo a 2x jsme půl dne jeli v hustém dešti, oblečení neprovlhlo. Naštěstí jsme se vyhnuli povodním, to by možná bylo dramatičtější ;-). Střídali jsme se poctivě v nošení já, manžel i syn a kombinovali jsme různé součásti. Posílám několik fotek převážně z výletu na Hlubokou (byli jsme jediní, kdo v dešti dorazil na kole ;-)) – na většině fotek je syn, já jsem ten kdo fotí ;-)). Bohužel fotky nic moc, rozbil se mi foťák, tak jsou fotky z mobilu a ne moc kvalitní.

Se srdečným pozdravem

Lucie Kudrnová, kudrnova"zavináč"oksystem.cz

Věra Brysonová
23. 6. 2009, 23:46
Pane Heydušku,

posílám ještě několik dalších obrázků z loňské dovolené v Černé Hoře. Pět dnů nám pršelo dnem i nocí. Kdo neměl žluťáska, přál si ho mít.

Zdraví a hodně úspěchů přeje

Věra Brysonová, brysonova"zavináč"spsstavbrno.cz

Věra Brysonová
11. 6. 2009, 14:53
Dobrý den,

po domluvě posílám foto-důkaz. Mohu říct, že na rozdíl od mladého muže na snímku, jsme zůstaly suché, a to po celý den vydatného deště.

Tento typ bundy mám ve velikosti L, snad tedy velikost bude dobrá i pro profi bundu.
Děkuji.

Zdraví

Brysonová Věra, brysonova"zavináč"spsstavbrno.cz
Ivan Ováry
31. 5. 2009, 14:18
Dobrý den,

tak máme za sebou 2000km z Paříže do Santiaga de Compostela. Přes občasnou nepřízeň počasí nám akce vyšla fantasticky.

Jak jsme slíbil, tak posílám zkušenosti z používání Vaší pláštěnky "Doprava". První dojem byl příjemný a lehký materiál. Na cestě jsem musel pláštěnku i kalhoty několikrát použít proti dešti, někdy to byly celé hodiny jízdy v dost silném dešti.

PLUSY:
Lehký a poměrně prodyšný materiál příjemný i na holé tělo. Dost slušná odolnost proti pronikání vody při krátkodobém používání. Vynikající jako pláštěnka proti chladnému větru. Dokonce se dá použít i proti komárům při přípravě místa na spaní.

MÍNUSY:
Slabá odolnost proti mechanickému poškození. Při expedičním používání, kdy se musí často oblékat a svlékat a balit do ruličky tak, aby byl pořád po ruce, bez možnosti dokonalého vysušení ztrácí materiál své schopnosti dost rychle. Při intenzívním používání se začíná rychle odírat vnitřní vrstva. Střih kalhot není vhodný na kolo, spodní část se špiní od řetězu.

Přes všechny mínusy mi komplet dobře posloužil.

Mám ještě dotaz. Jak komplet vyčistit a dál ošetřovat?

S pozdravem

Ivan Ováry, ivan.ovary"zavináč"centrum.cz
Luděk Pilař
31. 5. 2009, 08:31
Jediná dostupná ochrana v celodenním lijáku na stavbě. Triko, mikina a pláštěnka... viz FOTO :-)

Luděk Pilař, ludek.pilar"zavináč"seznam.cz

Stránky: 1 2 3 4 5 6
  • Nepromokavé membránové oblečení banner 6
  • Nepromokavé membránové oblečení banner 4
  • Nepromokavé membránové oblečení banner 5
  • Nepromokavé membránové oblečení banner 1
  • Nepromokavé membránové oblečení banner 3
  • Nepromokavé membránové oblečení banner 2
Vážení, reaguji na vaši nabídku na možnost zvýhodněné koupě nového oblečení stejného typu a velikosti při zaslání poškoz...
Vlastimil Fiala
Dobrý den,

zhruba před půl rokem jsem si zakoupil cyklovětrovku a kalhoty Profi a chtěl bych se s Vámi podělit o mé z...
Lukáš Chlebo
Děkuji za bleskové vyřízení objednávky nesmeků. Věřím, že mamince půjdou a udělají perfektní službu.

Na Váš...
Zdenka Horáčková
Vážený pane Heydušku, už v loni jsme si u vás objednali kompletní 2 obleky proti dešti a jedny kalhoty .Ujeli jsme 1400 km na kole...
Lenka Žáčková

Zákaznická linka:

V případě, že máte jakýkoliv dotaz, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku: