Časté dotazy
Jak vybrat velikost oblečení?
Zde je několik tipů jak tento problém vyřešit.
- Pošlete nám informace o tom, k jakému účelu chcete oblečení použít společně s Vašimi mírami na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo zatelefonujte na naši Zákaznickou linku 776 241 117 a my Vám rádi s výběrem velikosti či typu oblečení vhodného právě pro Vás poradíme
- U každého druhu zboží naleznete tabulku velikostí, stačí jen vzít metr a porovnat Vaše míry s hodnotami uvedenými v tabulce konkrétního zboží
- Váháte mezi dvěma velikostmi či mezi dvěma druhy zboží? Objednejte si obě varianty, vyberte v klidu a pohodlí domova tu, která Vám bude vyhovovat, druhou do 14 dnů zašlete zpět na naši provozovnu v Červených Pečkách. Částku za vrácené zboží Vám zašleme na Váš účet
- Přijeďte do naší vzorkové prodejny v Červených Pečkách, vše si v klidu vyzkoušejte, budete mít jistotu, že Vám vybrané zboží dokonale vyhovuje. Rádi Vám osobně poradíme, ale je samozřejmé, že ne každý může využít této možnosti, a proto uvádíme tento tip až na závěr
Máte všechno nabízené oblečení skladem?
Všechno nabízené zboží máme skladem. Výjimku tvoří výprodejové zboží, které nabízíme pouze v omezeném počtu kusů a velikostí. U tohoto oblečení Vám systém nabízí jen ty velikosti, které ještě máme na skladě.
Platba za objednané zboží
Objednané zboží můžete zaplatit převodem z účtu, pomocí platební brány GoPay a nebo dobírkou při převzetí zásilky.
Doprava a dopravné
Zboží našim koncovým zákazníkům/spotřebitelům posíláme po celé ČR prostřednictvím Zásilkovna.cz, DPD a PPL (dle vlastního výběru každého zákazníka) nejpozději do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky.
Na Slovensko zasíláme zboží prostřednictvím stejných dopravců pouze po předchozí platbě za zboží a dopravu na náš bankovní účet.
Veškeré informace o cenách dopravy ZDE
Balné za zboží naše společnost neúčtuje a je ZDARMA!
Jak oblečení udržovat, aby mi sloužilo co nejdéle?
Postupujte podle následujících doporučení:
1. Když je membránové oblečení ať již zevnitř nebo zvenku vlhké nebo mokré, je potřeba je nechat vyschnout volným pověšením do prostoru (například na šňůru nebo na ramínko) a pokud možno je vlhké ani mokré nikdy nebalit. Pokud to není možné, tak oblečení co nejdříve rozbalit a opláchnout čistou vodou z obou stran a nechat uschnout pověšením volně v prostoru.
2. Pokud se membránové oblečení pravidelně denně používá, je dobré je alespoň jednou za týden (ideálně po každém použití) opláchnout čistou vodou zejména z vnitřní strany. To odstraní agresivní složky potu usazované postupně na membráně.
3. Praní - u některých typů oblečení je doporučováno pouze ruční praní. Výrobce firma Rainshield na štítcích některých typů oblečení udává, že je možno prát v automatické pračce v běžném pracím prášku na barevné oblečení v doporučeném množství bez aviváže a to programem určeným pro jemné syntetické prádlo s teplotou do 30 stupňů Celsia bez odstřeďování (ždímání). Řiďte se, prosím, údaji na štítcích jednotlivých kusů oblečení. Ruční praní v každém případě přispívá ke zvýšení životnosti oblečení. Membránové oblečení nežehlete! Praní ve speciálním prášku pro membránové oblečení není nezbytné.
4. I když není membránové oblečení viditelně ušpiněné je žádoucí je po cca 30 použitích vyprat a nechat volně usušit v prostoru na ramínku nebo na šňůře apod. Oblečení nikdy nesušte na přímém slunci a na zdrojích tepla (radiátory apod.)
Jakou poskytuje záruční dobu na oblečení?
Kvalitou veškerého námi nabízeného zboží jsme si natolik jisti, že Vám můžeme poskytnout záruku v délce trvání 3 roky! Záruka se v souladu s platnými právními normami nevztahuje na vady vzniklé používáním či běžným opotřebením zboží, rovněž tak jako mechanickým poškozením.
Jak postupovat při reklamaci?
Oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující e-mailem na adrese: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo písemně na: CZ BMI, s.r.o., Zámecká 391, 281 21 Červené Pečky. Na tuto adresu zašlete reklamované zboží spolu s dokladem o koupi. Budeme Vás v co nejkratší době od obdržení reklamace informovat o postupu a vyřízení reklamace.
Mohu nepadnoucí zboží vyměnit za jiné?
Jestliže zjistíte po obdržení objednaného zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej do 14 dní od obdržení odeslat zpět na naši adresu CZ BMI, s.r.o., Zámecká 391, 281 21 Červené Pečky spolu s požadavky na výměnu zboží a my vám obratem zašleme vybrané zboží. Opětovné zaslání zboží na Vaší adresu plně hradí naše společnost.
Mohu zboží vrátit?
Jestliže zjistíte po obdržení vámi objednaného zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej do 14 dní od obdržení bez uvedení jakéhokoli důvodu odeslat zpět na naši adresu CZ BMI, s.r.o., Zámecká 391, 281 21 Červené Pečky a my vám zašleme zpět Vaši platbu za zboží (nezapomeňte uvést číslo účtu, na který máme vracenou částku převést). Podmínkou je pouze to, že doručené zboží a prodejní obal musí být v původním nepoškozeném stavu.
Jak mám postupovat při objednávání zboží?
1. Telefonicky na tel. čísle 776 241 117
2. e-mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
3. Objednávkovým kuponem přes náš e-shop.
Co následuje po odeslání mé objednávky?
Obratem získáte potvrzení Vaši objednávky na Vámi udaný e-mail. Zboží zabalíme a odešleme na Vámi udanou adresu. O odeslání zboží Vás budeme informovat.